Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2009

Μπάντοβιτς: «Να ξεκινήσουμε με νίκη»


Συνέντευξη τύπου παραχώρησε ο υπηρεσιακός τεχνικός του Ολυμπιακού, Μπόζινταρ Μπάντοβιτς εν όψει της πρώτης αγωνιστικής τον ομίλων του Τσάμπιονς Λίγκ και το ματς απέναντι στην Άλκμααρ.
Ο Μπάντοβιτς μίλησε για το αναπάντεχο κάλεσμα του να κάτσει στον πάγκο του Ολυμπιακού ενώ όσον αφορά την Άλκμααρ είπε «την έχουμε δει 2 φορές και ξέρουμε τις αδυναμίες και τις δυνατότητες της». Ο Αντώνης Νικοπολίδης εκπροσώπησε τους ποδοσφαιριστές και αναφέρθηκε για την απομάκρυνση του Κετσπάγια ενώ αποκάλυψε ότι το κλίμα δεν ήταν καλό στα αποδυτήρια.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο Νικοπολίδης

"Πάντα όταν γίνεται τέτοια αλλαγή δεν είναι καλό για την ομάδα γιατί κάτι κακό έχει γίνει για να γίνει τέτοια κίνηση. Μόνος υπεύθυνος δεν είναι ο Κετσπάγια έχουμε και εμείς μερίδιο ευθύνης και όλοι το αντιλαμβανόμαστε. Αυτό που μένει να κάνουμε χωρίς μεγάλα λόγια είναι να αντιδράσουμε θετικά. Το ευχάριστο είναι ότι έχουμε ένα ματς πρόκληση και θέλουμε να τονώσουμε την αυτοπεποίθηση μας και να ζεστάνουμε τους φιλάθλους μους. Να κάνουμε μια νέα αρχή στο Τσάμπιονς Λιγκ και στην συνέχεια της πορείας μας", είπε αρχικά ο Νικοπολίδης.

"Η πίεση είναι πάντα μεγάλη σ' ένα τέτοιο σύλλογο. Κάθε άσχημο αποτέλεσμα, κακή απόδοση κριτικάρετε. Πάντα νιώθουμε το βάρος και εμείς και οι ξένοι. Είναι παιδιά που γνωρίζουν τις δυσκολίες. Και πέρυσι ξεκινήσαμε με δυσκολίες μετά τον αποκλεισμό μας από την Ανόρθωση. Ήταν ένα ισχυρό χτύπημα για εμάς. Επομένως και εμείς και οι ξένοι γνωρίζουν το βάρος φανέλας και την πίεση που υπάρχει εδώ.

"Το κλίμα το φτιάχνουν τα αποτελέσματα"

Το κλίμα το φτιάχνουν τα αποτελέσματα και οι αποδόσεις. Υπάρχει μουρμούρα και δυσανασχέτιση όταν κάτι δεν πάει καλά. Οι αλλαγές φέρνουν κάτι διαφορετικό και τους παίκτες προ των ευθυνών τους και ίσως εκείνη την στιγμή όλοι μας να δώσουμε κάτι παραπάνω. Η νίκη δεν θα φέρει γιατρειά. Χρειαζόμαστε χρόνο για να επανέλθουμε σε καλά επίπεδα αγωνιστικής κατάστασης. Δεν μπορείς να κάνεις προετοιμασία εν μέσω αγωνιστικών".

Για το κλίμα στα αποδυτήρια και τις σχέσεις μεταξύ παικτών και προπονητή ανέφερε: "Ο νέος προπονητής γνωρίζει καλά πως κυρίως ψυχολογικά χρειάζεται μια τόνωση. Τα αποτελέσματα θα μας δώσουν την θέληση και την διάθεση για την συνέχεια. Δεν περιμέναμε τόσο γρήγορα αλλαγή προπονητή. Το κλίμα δεν ήταν καλό μέσα στα αποδυτήρια. Όταν λέω κλίμα εννοώ τα αποτελέσματα και την απόδοσή μας. Γιατί οι σχέσεις μεταξύ ποδοσφαιριστών και προπονητή ήταν πολύ καλές. Τα κακά αποτελέσματα φέρνουν μουρμούρες. Ο προπονητής φώναζε για το καλό της ομάδας και ποτέ δεν ξεχώριζε τα άτομα που θα έκανε παρατήρηση.

Οι σχέσεις μεταξύ των παικτών και του προπονητή ήταν σε πολύ καλό σημείο αλλά αυτό που βάραινε ήταν η κακή μας απόδοση. Ακόμη είναι η αρχή της χρονιάς και έχουμε έρθει ξανά σε κατάσταση να είμαστε 5 βαθμούς πίσω. Ξαναλέω για να είμαστε δίκαιοι δεν φταίει μόνο ο προπονητής αλλά έχουμε μερίδιο ευθύνης και εμείς. Ψάχνουμε την αυριανή νίκη για να μπούμε με το δεξί στην διοργάνωση για να αποκτήσουμε και πάλι αυτοπεποιίθηση να ζεστάνουμε τους οπαδούς μας που πάντα είναι κοντά μας τους νιώθουμε και τους χρειαζόμαστε".

"Μπορούμε τη νίκη"


Για το παιχνίδι με την πρωταθλήτρια Ολλανδίας τόνισε: "Είναι ένα δύσκολο παιχνίδι με την πρωταθλήτρια Ολλλανδίας. Έχοντας μια καλή απόδοση, καλή αμυντική λειτουργία γιατί η Άλκμααρ είναι καλή επιθετικά και την βοήθεια του κόσμου που ξέρει να συμπαρίσταται μπορούμε να πάρουμε τη νίκη. Δεν έχουμε δει καθόλου την Άλκμααρ. Σήμερα είχε προγραμματιστεί το βίντεο. Το κύριο στοιχείο θα είναι η απόδοσή μας. Η Άλκμααρ είναι μια επιθετική ομάδα, θέλει προσοχή. Επειδή είναι ομάδα που παίζει ανοιχτά πιστεύω πως θα βρούμε χώρο και ευκαιρίες για να σκοράρουμε".

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Μπάντοβιτς


"Σε κάποια παιχνίδια η απόδοση δεν ήταν τόσο καλή. Τώρα έχουμε πολλά παιχνίδια και θα κάνουμε ότι μπορούμε για να εμφανιστεί καλύτερη η ομάδα. Σίγουρα υπάρχει πίεση αφού ο Ολυμπιακός είναι μια πολύ μεγάλη ομάδα. Αυτή όμως είναι η δουλειά μας και δεν παίζει ρόλο πόσο θα είμαι στην ομάδα, 2 μέρες ή παραπάνω. Τώρα όλοι μαζί οι παίκτες και ο κόσμος πρέπει να μας βοηθήσει", τόνισε αρχικά ο Μπάντοβιτς.

Για την απομάκρυνση του Κετσπάγια, υπογράμμισε: "Δεν είναι σωστό να μιλήσω γιατί είμαι 4 χρόνια στην ομάδα και δεν ξέρω και εγώ πόσοι προπονητές έχουν περάσει. Όλους τους έχουμε στηρίξει και με τα καλά τους και με τα κακά τους κι αυτό κάναμε και με τον κύριο Κετσπάγια. Από κει και πέρα δεν ξέρω τι θα γίνει. Αυτή τη στιγμή έχουμε την σημερινή προπόνηση και δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά".

"Να ξεκινήσουμε με νίκη"


Για την Άλκμααρ είπε: "Ξέρουμε καλά την Άλκμααρ την έχουμε δει 2 φορές. Ξέρουμε τις αδυναμίες και τις δυνατότητες της και θα δούμε το πλάνο και το πρόγραμμα που θα ακολουθήσουμε. Με την βοήθεια του κόσμου οι παίκτες θα πρέπει να δείξουνε χαρακτήρα γιατί όπως είπε και ο Αντώνης είναι το πρώτο μας παιχνίδι σε μια διοργάνωση που δεν παίξαμε πέρυσι και θέλουμε να ξεκινήσουμε με νίκη".

"Είμαι τελειομανής..."

Τέλος όσον αφορά την παραμονή του στον πάγκο του Ολυμπιακού, υπογράμμισε: "Δεν μπορώ να σας πω κάτι συγκεκριμένο αυτό θα το κρατήσω για μένα. Είμαι 4 χρόνια και έχω δουλέψει με πολλούς προπονητές. Έχω κάποιες σκέψεις δικές μου και θα μιλήσουμε. Εγώ θέλω να βοηθήσω με τις γνώσεις που έχω και με τους παίκτες. Δεν το περίμενα ούτε εγώ. Με πήραν τηλέφωνο το πρωί. Δεν έχω δουλέψει σαν πρώτος προπονητής.

Είμαι τελειομανής, έχω πάει σε σχολές, έχω δουλέψει με καλούς προπονητές, έχω γνώσεις και πιστεύω στον εαυτό μου. Σίγουρα είναι μια ευκαιρία και θέλω να προσφέρω στην ομάδα και να πάει στο επίπεδο απόδοσης που μπορεί. Δεν μπορεί να αλλάξει πολλά ο προπονητής. Θα προσπαθήσουμε ότι μπορούμε να κάνουμε σε μια ημέρα. Ήταν ξαφνικό σ αυτή την δουλειά σήμερα είσαι αύριο δεν είσαι. Το καταλαβαίνω και εγώ θα προσπαθήσω να είμαι όσο πιο πολύ μπορώ. Έχουμε προσέξει κάποια πράγματα σε 4 πάσες σε άμυνα και επίθεση, τους ξέρουμε καλά αλλά δεν μπορώ να σας πω παραπάνω".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου